هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : talary

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

golegandom3.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد از جمله هتل های 3 ستاره و نوساز مشهد می باشد که توسط شرکت تعاونی شباهنگ شهریاردر بهمن ماه سال 1391 افتتاح شده است.این هتل در محیطی آرام و به دور از ازدحام در خیابان امام رضا واقع شده و دارای محبوبیت به خصوصی در بین مسافران تور مشهد می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 20 دقیقه پیاده می باشد.

golegandom4.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد در 5 طبقه ساخته شده که دارای واحدهای اقامتی متنوع و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب می باشد.همچنین این هتل دسترسی آسانی به ایستگاه های بی آر تی، فرودگاه و ترمینال دارد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف، آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

golegandom1.jpg

امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، پارکینگ،اینترنت،یخچال، تلویزیون،  ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی،نمازخانه و....از جمله امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

golegandom2.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید

هتل آلتون مشهد

altoon1.jpg

هتل آلتون مشهد که از هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود،درسال 1393 و در 5 طبقه بازسازی شده است.این هتل در فاصله  ۷۰۰ متری از حرم مطهر رضوی و در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است و مسافران تور مشهد برای زیارت  می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و تا فرودگاه و راه آهن تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

altoon6.jpg

هتل آلتون مشهد دارای اتاق های 2 و 3 تخته و آپارتمان های چهار نفره با مجموع 65 تخت می باشد که با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با بهترین کیفیت برای میهمانان طبخ می کند.

altoon4.jpg

altoon2.jpg

امکانات هتل آلتون مشهد:

رستوران،لاندری،کافی‌شاپ،آشپزخانه مرکزی، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، ویدئو مرکزی، 65 تخت بازسازی،اینترنت در لابی و اتاق ها،آسانسور،نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و...از جمله امکانات رفاهی هتل آپارتمان آلتون مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

altoon5.jpg

altoon3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محسنين مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنين مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنين مشهد:

رستوران،كافي شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصي ،آسانسور،لاندري ،پاركينگ و... از جمله امکانات هتل محسنين مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: